USCH

FYFAN för hur jag mådde igår. Det enda jag gjorde var att äta och sova. Det var lääääänge sedan jag var så bakis sist så jag glömt hur fan det känns att vara bakis. Vaknade upp på hotell rummet vid elva och mådde så kukigt dåligt. Varje rörelse och jag trodde jag skulle spy, jag skakade för jag var så bakis. Hade ingen jävla aning om hur jag skulle kunna ta mig hem när vi behövde checka ut kl tolv. Jag var inte den enda som mådde piss, även Mohamed mådde piss. Så vid tolv släppade vi oss som två lik hem till mig och sov till fem. Säger bara FYFAN! Ska fan aldrig igen förbruka alkohol!!! Fyller 20 om fyra dagar och jag funderar stakt på att ha en nykter 20-årsdag..

Bilderna får ni senare har inte tid med det just nu. Måste försöka planera en nykter 20-årsdag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0