Plugga, plugga, plugga

Nu har jag pluggat i två timmar. Känner sjukt duktig som för en gångs skull tar skolan på allvar. Tror det kallas mognad ;-) Jag och pappa var även ute och promenerade idag också, känner mig fett duktig som gjort allt jag planerade att jag skulle göra idag.

Imorgon ska jag till skolan sen ska jag ha kvalitetstid med Paula och Alexandra. Vi ska hem till pulin och kolla på film och laga middag, ser fram emot det eftersom jag knappt umgås med mina vänner längre. Har ingen tid, men imorgon ska jag passa på :-)

Min hjärna är hel död, ska kasta mig i säng nu och kommer förmodligen däcka på 3 snabba sekunder.

Har försökt flera gånger idag att ladda upp dagens låt men den vill inte, fattar inte varför så därför blev det tyvärr ingen dagens låt idag. Hoppas det funkar imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0