Mot skulan

Nu är det dags att dra mot plugget. Börjar 13.30 och slutar 16.30, då blir det springa med benen på ryggen börjar nämligen jobba 17.00. Får se om jag kommer i tid ;-) Nu ska jag jobba 5 dagar i rad, igen! Så ni får som sagt stå ut med dålig uppdatering och att jag inte har något skoj att skriva om, men det är så mitt liv är. Väldigt oskoj.

Hann iallafall ta några pics på mig själv nyss som jag tänkte dela med mig av, mycket vackert...

 


En bild på dagens outfit. Ser extremt bred ut men kööbaah. Funtar på att om ska kasta vinterjackan och köra en tunnare, frågan är om jag fryser ihjäl då??


Och här är en ännu vackrare bild på moi. Måste medge kaoset bakom mig men palla städa känner jag. Har ju inte riktigt tiden u know.

I'm out!


Kommentarer
Postat av: Miss Minnesota

Hahahaha kööbaaah! Gilla!!

2011-01-26 @ 00:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0