25 jan

Som sagt, ni får stå ut med dålig uppdatering. Har man no life så har man. Har börjat mitt sunda liv nu också, så idag ska jag ut och jogga. Har börjat skriva en dagbok, skriver ner allt jag äter varje dag. Har inte ätit socker eller sött på snart en vecka, för vissa är det ingenting, men för mig är det... Jag är så äckligt söt sugen, vill bara käka en fet godis påse.
Sov hos Joanna inatt, känner mig duktig som INTE åt av chockladkakan när hon började äta den. Ville äta mest av allt men icke sa nicke. Duktig tjej_91

Nu ska jag bege mig från Joanna hemåt, hem och jogga sen blir det jobba tre timmar sen hem och plugga. Hahah vuxen liv man har. Inte som någon av mina andra vänners direkt ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Keeep up the good work

2011-01-25 @ 20:25:08
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0