20 ÅR!

Idag är det ingen vanlig dag, idag gär det min födelsedag... JAG ÄR FUCKING 20 ÅR!!! För vissa är jag fortfarande en liten plutt men jag blir lika chockad varje gång jag blir påmind om att jag är 20. Känns verkligen helt stört, går inte riktigt att förklara känslan. Det var inte som när man fyllde 18 för det enda man ville då var att dra ut o supa. Nu, jag vet inte.. Det går som sagt inte att förklara, ni som inte fyllt 20 än, ni förstår mig när ni fyllt..


Jag när jag fyllde 18


Jag när jag fyllde 19

En bild på mig när jag fyller 20 får ni efter helgens rabalder ;-) Komiskt att jag varit brunett på alla mina födelsedagar de senaste åren.. Kom bara o tänka på det, haha.


Kommentarer
Postat av: Sandra

MMMeen shiiit vad snygg du är i luggen Emma! hade du en bra födelsedag? Var Mohammed & Alex snälla mot dig :) Jag vet inte om jag ska komma den 27 eller 28e ? vad passar dig den 29e måste jag på spelning i sala men hur jobbar du och så? Puss

2011-01-07 @ 21:36:09
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0