18 jan

Jag är hemskt ledsen för att jag är sämst på att uppdatera min blogg men känns som jag inte har tid med något annat än att jobba nu mera. Jag har ju börjat skolan nu igen också så nu pluggar jag och jobbar, och det är väl det enda jag har tid med. Om jag inte jobbar så pluggar jag eller är i skolan. Älskar livet just nu men det är så det är när man måste bli vuxen och börja ta tag i livet. Känner mig väldigt mogen nu när jag tagit beslutet att börja plugga igen måste jag säga. Ett väldigt vuxen beslut av mig, haha.. Men skolan går iallafall hittills bra och jobbet som vanligt.

Är fortfarande upprörd och besviken på en del i mitt liv. Men det är deras förlust! My life goes on ;-)

PS: Lovar att jag ska bli bättre på att blogga men ni får ha lite överseende med att jag jobbar och pluggar skiter ur mig. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0