101012 Bilder från sommras!

Tänkte visa några härliga minnen från i sommras med några bilder.. Har ju skaffat mig en kamera nu, så fler bilder blir det för bloggen också ;) Den dööö, aja jag bara babblar, here it comes;




Jag såg min älskling i Gävle 10/7


 
Va där med min älskade pappa



Sen bar det av till Alanya



Där vi träffade underbara Sandra



Och underbara Lollo



Vi festade lite



Och lite till



Jag testade jetski för första gången, TESTA DE!



Jag tatuerade mig



Och så blev resultatet



Sen drog jag till älskade götet med Lollo



Där vi besökte Liseberg såklart



Och festade lite



Sen tog jag en sväng mot Linköping hem till älskade Sandra och hennes underbara dotter Tindra

Efter 3 veckor härlig semester var det tillbaka till hårt arbetande.. Såg min älskling Slash, åkte på en två veckors semester till en av mina favoritstäder Alanya där jag träffade vänner för livet. Skulle inte kalla det en dålig semester!!


Kommentarer
Postat av: Sandra & Tindra

Men gud de är ju jag och Tindra på bild :D ÅÅhh vad du är söt. :D

2010-10-13 @ 14:32:55
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0