Tandläkarn

Det gick mycket bättre än jag trott. Men jag hade ju iofs förväntat mig det värsta såklart. Det enda jag blev rädd för var när hon helt plötsligt från ingenstans drog fram värsta sprutan och höll den framför mitt ansikte, fick paaanik. Sprutan var skiit stor och lång. Ville nästan springa därifrån men hon sa att det bara var en liten liten del som hon körde in i tandköttet så då blev jag lugn. Vad nu den andra stora den var bra för då? Den skrämmer ju bara folk(!)
Men det gick på typ tjugo minuter sen drog jag hem. Har sovit sedan jag kom hem för var såå trött, gick ju upp sju. Nu är jag vaken igen ska slänga på mig lite kläder och dra mot liljeholmen o möta upp Philippa. Ska fixa en grej i stan sen ska vi mot Fitness24seven. Ska träna idag duktig tjej va? =)

Måste slänga på mig kläder nuu, Ph väntar. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0