Mobbad tjej

Kom precis hem från liljeholmen, har varit där med Philippa. Hon köpte en födelsedags present till sin lillebror och jag, mobbad som jag är, köpte ett målarblock och färgpennor på BR. Haha as mobbad men jag känner att jag behöver vara lite kreaktiv och jag älskar att rita och måla. Barnet inom mig kommer verkligen fram hahah känner mig skit mobbad när jag skriver detta men whata fuck låt mig vara mobbad =)

Så idag ska jag nog bara vara hemma, som det ser ut nu iallafall. Ska måla i mitt målarblock, ta ett bad och kolla på söndagsfilmen med pappa o Vivi =) Mysig söndag.. Imorgon blir det jobba 11-20 =( Men ska kolla lite på jobb under kvällen också, först måste jag skriva om mitt Cv lite. MÅSTE verkligen byta jobb!! Är helt serri denna gång..

Hörs senare blorren, nu ska jag vara mobbad o rita i mitt målarblock! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0