Lite bilder

Har haft en hel bra söndag. Har fått saker gjort men ändå slappat som fan. Har bland annat skickat in mitt CV till massa olika ställen, sökte bara massa. Det var inget speciellt ställe som sökte jobb men jag skickade in till allt möjligt, får se om någon hör av sig.. Har målat också i mitt nya målarblock, fan vad härligt det är. Man blir helt lugn i kroppen, och jag vet att ni alla tycker jag är skit mobbad men jag skiter iiiiii för det är så skööönt att måla. Har lyssnat på Santana och målat samtidigt som pappa och Vivi lagat mat och bakat. 
Idag skulle min farfar fyllt 75 så min pappa tog fram massa kort på farfar, eftersom han dog innan jag föddes så har jag aldrig träffat honom men pappa ville visa lite kort så vi har kollat på massa gamla familjekort från när pappa var lite och också från när jag var liten. Det är fett kul att kolla på kort, jag blir helt glad inombords. Det var en bra tid när man var barn...


Min stiliga farfar



Coola farfar och faster



Jag och Svea, saknar henne varje dag!!



Jag och min käre pappa



Någon tror hon är fett snygg haha



Glad för att det är midsommar eller nått..



Jag och mina fina föräldrar



Kunde man ha ett ruffsigare hår?(!)



Jag och älskade mamma


Kommentarer
Postat av: Sandra

ååhh emma vilket mysigt hår du hade. Min gullunge kom hiiiiit. ja o tindra vill kramas!!

2010-11-05 @ 16:00:31
URL: http://www.sandraallard.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0