Jobbat

Har jobbat hela dagen, 11-20. Gick segt som vanligt men på något underligt sett gick dagen ändå hyffsat snabbt. Tänkte skriva imorse innan jobbet men kände att palla, sover hellre en kvart extra. Zorry. Efter jobbet stressade jag sönder mig som vanligt på tisdagar eftersom jag inte tänker missa en endaste sekund utav DH. Ain't gonna happend.
Efter DH tog jag ett låååångt o härligt bad, läste min bok såklart. Nu känner jag mig ren o fräsch efter en heldag i oset på jobbet. Ska lägga mig i sängen, äta naturgodis läsa boken eller kolla tv. Har ej bestämt mig ännu. Ska till tandläkare imorgon =/. Ska borra för första gången i hela mitt liv.. Jag kommer dö!

Detta blir mitt första o sista inlägg för idag kommer inte palla skriva innan käftis imorgon då jag ska vara där 9 men skriver om min skräckupplevelse efter.... Hoppas bara jag överlever



jag nu, suddig bild och kolla hennes öga. fett äcklig. hon spanar pårej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0