Helgen som gått

Heeemskt ledsen för den dåliga uppdateringen under helgen. Har haft en rätt lugn helg, har varit jävligt skönt efter att ha jobbat tre helger i rad.
Fredags: Jobbade jag 11-20 efter det gick jag på premiär utav Saw 7 i 3D med Paula. Den var fett bra! Efter det åkte jag hem och sov phätt.
Lördags: Chillade hemma hela dagen, Mohamed kom till mig en stund. Vid halv tio drog jag in mot fridhemsplan och mötte upp Paula och Alexandra, tanken var att vi skulle ut med Paulas föräldrar på salsa klubb men så blev det inte så Paula blev fett lack och drog hem, men jag och Alexita drog ut ändå. Det sög fet balle så drog ganska tidigt, mötte upp Philippa. Käkade fett hårt på BK sen tog vi en taxi hem.

Idag är jag skit taggad på o göra något. Vill verkligen inte ligga hemma och ruttna som en fet kossa. Måste ut ut u tut nuuuuu. Måste först väcka Philippa som fortfarande sover, sen ska jag tvinga med henne ut på något skoj. Har massa spring i benen =) C ya later.




Puuuussss o hei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0