101025

Jag hörde precis Will Smith's 9åriga dotters nya låt. Hon är 9 bast. När jag var 9 lekte jag fortfarande med dockor och sov i mammas säng typ.... Något fel så kan tyvärr inte länka men lyssna på hennes låt Willow Smith - Wiph my hair. Helt sjuuukt...

Idag har jag jobbat mellan fyra o tio. Gick som vanligt dock var vi fööör lite så det var lite kaos men vad ska man göra. Tog en tidigare buss idag till liljeholmen också eftersom jag var tvungen och köpa en bok innan jobbet. Jag är verkligen inne i en läsa period och när jag är det får jag panik när jag inte har något att läsa. Jag älskar att läsa, man blir så lugn. Aja tillbaka till det jag skulle komma fram till, gick iallafall till Akademibokhandeln (lite reklam haha) och kollade på böcker. Eftersom jag inte hade en aning om vad jag tänkte läsa så stod jag där och kollade på alla möjliga böcker, men kollade självklart bara på biografi hyllan eftersom det nästan bara är de enda böcker jag läser. Från ingenstans ser jag en bild av hon som skrev boken jag läste nyss En blomma i Afrikas öken. Gissa om jag blev glad? Phett glad, det finns en "2a".. Tog den utan att läsa baksidan o köpte den. Så nu läser jag Ökenblommans återvänder har inte läst så mycket än men det verkar också fett bra. Och som om det inte vore pricken över i't att det redan fanns en tvåa så finns det även en trea, så jag har ännu mer o se fram emot =) Fett mobbad jag är haha.. Men det är intressant och läsa om henne. Råder er alla och läsa boken, om ni klarar av lite pest o pina vill säga..


Jag innan jobbet idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0