101021

Jag är sämst på att uppdatera, jag vet. Men när jag kommer hem halv tolv på kvällen och skit trött då känner jag tyvärr inte för att logga in på datan för att blogga för då vet jag att jag fastnar vid datan. Sorry!

Jag hade en mysig dag igår faktiskt. Följde med Alexandra och Samer till Kista först, vi kollade lite i affärer och käkade efter det satt vi i trafik cirkus en timme, skit skoj. Efter en timme var vi framme vid hotellet så jag gick in och bokade sen skjutsade han oss till medis där vi mötte upp Paula, gick till fåtöljen och fikade. Fast denna gång på götgatan och inte hornsgatan. Vi kände att vi ville byta miljö lite och då går vi till andra fåtöljen, smart va? haha.. Efter vi fikat klart gick jag och Alexandra på bio för första gången tillsammans typ. Alexandra säger att vi varit på bio förut men jag har iiinget minne av de. Vi är verkligen inga biokompisar haha.. Men vi såg iallafall Resident Evil i 3D. Vi tog en himla massa bilder i våra snygga 3D glasögon, mobbade tjejer? Oja.. Ska visa er bilderna men måste hoppa in i duschen nu så det händer något annars kommer jag nog fastna här. Bilderna får ni snart!


Kommentarer
Postat av: Linn

Kika in mina bloggtävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-21 @ 12:37:48
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0