101019

Lååååååååång och trååååååååååkig dag... Vaknade imorse kände mig sjuk och hängig. Hals ont och snyvig i näsan. Det gick i och för sig över efter en lååång arbetsdag men det var så segt på jobbet. Jobbade nio timmar idag känns som jag jobbade arton. Jaja gick hem direkt efter jobbet köpte mig en himla massa frukt på ica till den goda fruktsalladen jag snart ska tillaga =) Klockan nio var jag fastklistrad framför tvn. DH får aldrig missas! Nu sitter jag här lyssnar på musik o dricker te.. Frågan är om jag orkar göra fruktis idag?? Kanske gör de imorgon.. Känner mig fortfarande inte bra. Pallar inte om jag ska behöva bli sjuk på mina två lediga dagar(!) Är ledig imorgon och på torsdag, kunde man vara lyckligare? NIX =)

Igår innan vi hade assistent middag hade vi assistent möte, vi diskuterade diverse tråkiga saker men bland annat diskuterade vi julschema. Vem som ska jobba julafton, nyårsnatten osv. Asså jag VÄGRAR jobba nyårsnatt och nyårsdag. Jag sten vägrar. Sätter dem mig på det så säger jag upp mig och jag är HELT allvarlig. Men jag var ganska smart jag sökte semester idag. Skrev en lapp att jag vill vara ledig julafton, nyårsafton och nyårsdagen samt min födelsedag och helgen som kommer efter min födelsedag. Läste att om man vill söka semester utöver sommarperioden måste man göra det minst två månader innan man vill ha semester så idag skrev jag in min lapp och jag kommer bli SÅ lack om hon sätter just mig av alla på t.ex. nyårsnatten eftersom nu är jag FÖRST med att söka semester/ledigt så då tycker man ju att jag borde få det först. Rätta mig om jag har fel....? Aja blir bara så upprörd!! Hoppas bara för deras eget bästa att dem inte sätter mig på nyårsnatt eller på nyårsdagen för då säger jag upp mig.

Jag bara skriver tråkig som jag är men tänkte lägga upp lite bilder från i lördags och från assistent middagen igår, lovade att göra det och här kommer dem;



   

1. Heddis
2. Anna
3. Jag och Olivia

   

4. Jag och Hedda
5. Mah bozz
6. Barcelona, restaurangen vi var på

   

7. Under middagen
8. Ekke tar över heela bilden
9. Klappar gravida på magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0