101015

Idag har jag haft en super mysig dag.. Drog ju först och träffa Anna och Olivia, vi var i fruängen och fikade på Olivias jobb. Olivia jobbade men hon jobbar på en konditori så det var rätt dött så hon kunde fika med oss =) Efter de vid fyra tider åkte jag in mot stan och mötte upp Alexandra som var i desperat behov av en klänning då hon ska på bröllop på lördag, vi hittade som tur var en skit snygg klänning på MQ.
Efter det följde hon med mig och handlade middags mat och följde med mig hem en stund, jag fixade middag till mig och min pojkvän. Alexandra drog och min älskling kom. Vi käkade och mös bara =)

Nu blire soooovaa.... Jobba imorgon kl 11 =(



glad philikkkaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0