101014

 God morgon! =)
Ledsen att jag inte skrev mer igår men jag kom hem rätt sent och kände inte för att sätta mig vid datan. Igår fikade jag i 6 timmar, på ett och samma café. Är det normalt? haha.. Först fikade jag med Alexandra och Paula, sen kom några kompisar till Alexandra, vid sju kom Anna så fikade jag med henne ända fram tills stängning vid elva. Det var super mysigt att träffa Anna. Blir lika glad varje gång jag varit med henne =) Hon är en sådan positiv människa och vi är så lika på många sätt. Tänker lika så det var som vi konstaterade igår, vi har aldrig tjafsat med varandra. Hon är nog den enda vän jag har som jag aldrig tjafsat med.. Det säger ju ganska mycket. Synd är det dock att hon flyttar till USA nu på måndag =(

Dagens planer;
Ska göra mig iordning sen dra och träffa Anna igen tror jag =) och maybe Olivia om man har tur, var ju ett tag sen man träffade henne.. Senare ikväll ska jag bara mysa med pojkvännen. Är ensam hemma idag, SÅ skönt. Så det blir nog helmys! Ska städa mitt rum nu, det är kaos.....

Kommentarer
Postat av: Annapanna!

Åh vad fint du skrivit om mig, bestämde mig för att titta igenom din blogg, lite senare inlägg! :)

Saknar dig så himla mycket! Vi är verkligen lika det kan ingen säga nej till :)! Pusss min söta vän!

2011-01-12 @ 02:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0