101013

Trodde ni jag skulle svika dig? Näärå. Inte än iallafall.. Vaknade för si sådär en timme sedan har bara chillat sedan dess. Var uppe sent inatt, höll min pojkvän sällskap i telefon. Har var på sjukhuset med sin mamma så jag var en snäll flickevän och höll han lite sällskap tidigt in på morgontimmarna =) Men sömn fick jag ändå och om jag inte känner mig utvilad efter nattens sömn och framför allt efter gårdagens tolv timmars sömn så vore det ju något fel på lilla moi... Men pigg är jag, och friiiisk! Iallafall frisk från feber nu är det bara förkylning, men det kan jag leva med.

Dagens planer;
Ska chilla hemma ett tag till sen fixa mig lite och träffa upp Paula någonstans, vi ska eller snarare jag ska, hon ska hålla mig sällis. Jag ska iallafall åka och kolla på ett hotell inne i stan, Amaranten om någon har koll? Iallafall så ska jag ge min pojkvän en övernattning i hotellrum med mig när han fyller 20. Med rosenblad o hela kitet, mobbat men gulligt..Eller??
Efter det blir det nog fika med Paula och sen får vi helt enkelt se. Hoppas på att få träffa Anna ikväll, hon åker till USA på måndag. Ska vara där i ett år för att vara "nanny", måste träffa henne innan hon åker och idag var ända dagen hon KANSKE kunde så jag håller tummarna =) Nä nu ska jag sluta skriva....

Kommentarer
Postat av: Sandra & Tindra

Vilken romantiker du är. Bjuder du mig på det när jag kommer upp till sthlm också? haha :D <3

2010-10-13 @ 14:30:55
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0