101012

Kolla vem som skriver!! Det va inte igår nä... Så vad har hänt sedan jag sist skrev? Mycket men samtidigt inte ett skit. Jobbar kvar på Max, tyvärr har börjat leta nytt men det tar ju sin tid. Jag känner att jag har börjat bli mer kräsen med jobben. Med tanke på hur mina arbetskollegor varit på både Subway och Max så sticker jag från en intervju så fort det känns fel. Men det är ju också så nu när man börjar bli "äldre", man kanske måste tänka så då. Inte ta första bästa. Men med tanke på min "utbildning" borde jag kanske tänka mer, ta första bästa. Men kvar på Max är jag iallafall vare sig jag gillar det eller inte så diggar jag ju dem jag jobbar med.

Ser att sist jag skrev hade jag ihop det med Zeki så med tanke på det kan man ju lugnt påstå att det var ett tag sen jag skrev sist. Slutade vara med honom ungefär i april och ganska snabbt efter träffade jag en annan kille som jag idag är ihop med. Vi har inte varit det länge men vi har väl varit på "g" sedan i maj men det tog oss 5 månader att stå där vi är idag. Han är en super bra kille! En riktig Emma kille!

Jag hade en bra sommar trotts att jag jobbade mycket, men efter hårt arbete hela sommaren så drog ju jag och Alexandra till Alanya, som vanligt haha. Där vi träffade du underbara tjejer Lollo och Sandra, vi hängde med varandra varje dag och eftersom våra hotellrum låg väg i väg så bodde vi hos varandra mer eller mindre. Kändes som jag hade kännt dem ett helt liv efter vi lärde känna varandra under en sådan kort och intensiv period men dem är verkligen vänner att ha i livet.
Idag är en sjukt deprimerande dag, har legat hemma hela dagen. Är i och för sig sjuk och hemma från jobbet så det är väl det man gör då, men fy vad tråkigt det är. Finns inte någonting att göra, detta är ju verkligen anledningen till att jag hatar att inte jobba. Jag blir så j*vla rastlös....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0