101012

Har precis kollat på bästaste Desperate Housewives.. Måste det vara en vecka mellan varje avsnitt, vill se alla på en och samma gång. Men det var som en kille på mitt jobb sa "Varför laddar du inte ner?", men det är ju spänningen med att vänta en hel vecka på vad som ska hända i nästa avsnitt som är nice. Det hör ju liksom till hela grejen med serier. Jag tycker man förstör en serie om man laddar ner den, okej om man redan sett hela serien och laddar ner gamla säsonger men som nu, skulle aldrig tänka mig att ladda ner nya säsongen av DH, skulle förstöra hela moodet ju, håller ni inte med?!

Vill bli friiiisk.... Jag skiter i om jag har 40 graders feber imorgon, jag tänker INTE sitta hemma. Ska bli intressant och se hur jag kommer somna inatt med tanke på att jag endast legat i min säng idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0