UM=Kärringar som aldrig får något själva!

ASSÅ PALLAR INTE ATT JAG SKREV VÄRSTA INLÄGGET MEN SEN FUCKADE MIN DATA UPP SIG OCH ALLT FÖRSVANN!!!!!!!!!!

Har iallafall varit i stan idag med Philippa, köpte en klänning och hämtade äntligen ut mina käraste p-piller. Kan ta och berätta om den extremt härliga upplevelsen idag på ungdomsmottagninen. Vi kom dit, det tog hela 45 minuter innan jag fick komma fram till receptionen och anmäla mig. Efter jag anmält mig fick jag vänta yttligare en halv timme innan en barnmorska kom och hämtade mig. Hon var seriöst invalid, hon tvingade mig att gå till någon jävla Ersta vändpunkt och hon tvingade mig göra ett klamydia test eftersom hon tyckte det var dödsstraff på att ha oskyddat sex. Inte ens okej att ha oskyddat sex med sin pojkvän, så ni alla vet!! Inte okej heller att ha oskyddat sex när du har mens. Inte okej att ha oskyddat sex under en veckas tid innan p-pillerna börjat verka. Inte okej att ha oskyddat sex med främmande personer. ALDRIG okej att ha oskyddat sex. Kondom livet ut! Jag undrar om hon helt serri använder kondom VARJE gång hon har sex med sin man? Barnmorskor är så patetiska. Varför använder dem ord som penis, slida, sexuellt umgänge, samlag, menstration? Vi lever på 2010-talet inte 1960-talet. Var inne hos henne i en HEL halv timme innan jag fick mitt jävla recept..

Snart börjar despi. Hörs efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0