Tisdag

Igår skrev jag inget, kände att dagen var så ointressant så varför skriva om dagen?

Den här jobbveckan är fett skönt. Har inte varit såhär ledig på länge, jag jobbade igår 11-20 är ledig idag och imorgon sen jobbar jag 17-21 på torsdag och på fredag 11-14 sen är jag ledig lördag söndag, SÅ SKÖNT!!!! Ska njuta av min ledighet är allt jag säger..

Idag har jag lite ärenden och fixa, ska bland annat till UM och fixa nya p-piller eftersom mysteriet om mina fortfarande inte är löst...(?) Ska även åka in till stan och köpa Waris Dirie's bok Smärtans barn eftersom jag redan läst ut Ökenblommans återvänder. Nu ska jag käka frulle med farsan balo so c ya later bloggen! Pöss

Btw, är det inte hur sjukt som helst att det redan är november? =/ jag tycker det är stört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0