Svullen bakpotatis

Asså denna skumma känsla är den stördaste jag varit med om!! Var ju hos tandläkaren idag och eftersom dem borrade på två ställen, på var sin sida utav munnen så kan jag lova er att jag är HELT bedövad på hela undersidan av käften. Känner inte min tunga och känner iiiinte min haka. Det var så stört, efter att dem sa att det blev klart satte jag mig upp och börja känna på min haka eftersom den kändes helt svullen. Det kändes som en fet bakpotatis satt sig på min haka så jag trodde ju självklart jag såg likadan ut, kände mig SÅÅÅ stor och svullen. Värsta underbetet men så var ju inte läget, jag såg helt normal ut men jag kände mig extremt konstig. Det går verkligen inte att förklara känslan. Gick för att dricka lite vatten men det slutade att jag stod och tittade på mig själv i spegeln och AS garvade i seriöst 15 minuter för att det rann vatten från min mun. Kunde ju inte stänga käften. Kände mig som ett riktigt retard och alla där kollade konstig på mig. Don't blame them! Hade gjort detsamma.. Hahaha känner mig fortfarande SÅ skum. Fast nu sticker det mest i både tungan och munnen, pappa säger att det beror på att bedövningen håller på att gå över. Fett jobbigt dilemma, är fett hungrig men kan typ inte äta.... What to dooooooo??

Bara för att demostrera för er hur jag känner mig tog jag en väldigt snygg bild på mig själv, here it comes


svullen brud


Btw, MIN ÄLSKLING Slash är här i Stockholm idag tills på fredag. Funderar på att våldgästa hans hotell. Vart han nu bor?? Normal tjej. Ja ojaa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0