Slash in Stockholm!!!

Min bedövning is so fucking gooooooone! Ska jobba idag mellan 17-21, konstig tid men skönt att bara jobba fyra timmar. Har varit ledig nu i två dagar och jag är ju halvt ledig idag och imorgon eftersom jag bara jobbar några få timmar sen är jag ledig igen lördag och söndag, jag har verkligen känt hur skönt det är att vara ledig =( Pallar inte jobba, varför kunde man inte bara få soooova ut varje dag? Livet hade vart om man hade fått pengar utan att gå till bög jobbet..

En tanke jag inte kan släppa, Slash är i Stockholm. Fattar ni att han är i samma land som mig? Samma stad som jag bor i? Jag måste ju bara hitta han!! Men vart fan kan han bo? Måste försöka, kan verkligen inte släppa tanken på att han är i min stad... Kan ju inte bara sitta hemma och ruttna måste ju agera lite här känner jag.. Need to find him!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0