Mot frissan

Ska dra mot frisören alldeles strax. Sist man klippte sig var ju i april typ, inte ok. Mitt hår är förjävligt slitet speciellt med tanke på att jag plattar det varje dag också.. Efter jag varit hos frissan ska jag gå och hämta ut mina ugs på posten som kommit, känner att dem kom jävligt lägligt medtanke på det fina vädret som kommit.
Lovar att mitt hår kommer bli allt för kort och jag kommer sedan gå hem och gråta efter frissan, alltid samma visa. Men denna gång ska hon fan inte få klippa mycket även om det var ljusår sist jag klippte mig..

Är det inte sinnessjuk att det är första advent nu på söndag? Trodde det var nästa söndag men nej det är NU på söndag. Fitta vad tiden går snabbt!!!!!!!!!! OCH SNART FLYTTAR JAG YEEEEEEEEYYYY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0