Lite som hänt

Sedan jag skrev sist har inte mycket hänt faktiskt, var ute i fredags och söp mig redigt packad. Det var nice, var ett Jäääävla bra tag sedan sist men mådde dock inge vidare i lördags. Vaknade upp hos mig med mohamed, mådde pisss kan jag tala om för folket....
Låg hemma och ruttnade hela lördagen, skönt vare. Idag känner jag faktiskt att jag utnyttjat min söndag. Gick upp ett, kände direkt att jag inte kunde chilla hemma en sekund längre så fixade mig snabbt och drog mot stan helt solo och kollade på kläder. Köpte mig några plagg, efter stan drog jag till söder och fikade med Hedda och hennes brotha Adam. De va niz, drog hem vid sex tiden. Hyrde film och sedan kom mohamed hit. Kollade på Sex and the city 2, löw till den.

Nu sitter jag här.. Phätt kuwl. Ska stänga av dator snart, lägga mig i sängen. Är inte ett dugg trött men vadåraa... Jobba imorgon 15.30-21.00, kul? Näää inte ett dugg. Nu säger jag godnatt till folket.


PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0