Dagens nyhet

Nu ska jag nanna björnen som pappa brukade säga till mig när jag var liten haha.. Kanske inte sova rå men ska lägga mig i sängen iallafall ska ju upp tidigt imorgon. Ska på ett möte imorgon 10.30 och diskutera mina studier som jag tänker börja ta efter jul. Så det blir nog sängen väldigt snart, inte ett dugg trött men det löser sig!

Juste värsta nyheten ju!! Glömt berätta att jag snackade med pappa idag om att jag inte pallar bo hemma längre, att jag verkligen vill flytta hemifrån så vi kom fram till att jag och Philippa ska få flytta in i Vivis lägenhet som hon har i högdalen. Just nu bor hennes arbetskompis där men hon ska flytta ut lite innan jul så i januari kan jag och Philippa flytta in. SÅ SKÖÖNT! Det är en stor tvåa med balkong typ 5000 i hyra så det blir 2500 var i månaden. Fett bra! Ska bli såååå skönt att flytta hemifrån och OM det skulle knasa sig på något sätt så kan jag ju alltid flytta hem igen eftersom det är Vivis lägenhet. Nu ska jag inte ta ut allt i förskott för man vet aldrig vad som kan ske men HOPPAS HOPPAS HOPPAS allt går som planerat för då flyttar jag hemifrån i januarii.... weeiiiii =)


Nu ska glada och otrötta Emma gå och lägga sig. Sov gott bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0