Bra onsdag

Mötet hos gymnasieslussen gick jätte bra. Ska skicka in min ansökan idag och om allt går som det ska (HÅLL TUMMARNA) så börjar jag 10 januari. Eftersom jag ska jobba samtidigt som jag pluggar så kommer jag plugga på deltid vilket innebär att jag valt att ta två kurser Svenska A och Engelska A den första terminen. Svenska A kommer jag läsa de två första månaderna och Engelaska A de två sista månaderna utav vårterminen. Det är alltså intensivkurser så det kommer bli mycket plugg hemma men det passar mig bara perfekt!


Pratade med Vivi idag också och hon har pratat med sin arbetskollega om att det inte blir någon inflytt för hennes kompis i lägenheten så nu är allt klart för mig och Philippa att flytta in i januari =) KUL VA? Yey jag är fett lycklig. Hoppas bara allt annat löser sig också.. Så efter nyår har jag nytt boende och börjar plugga. Kör två fluggor i en smäll, varför inte?!


Ska snart bege mig till tandläkaren, dags för att laga två hål idag. På var sin sida utav käften vilket betyder att jag kommer vara helt jävla bedövad i käften men det är skoj.. Or not! Men kör bara efter jag borrat käften ska jag möta upp Philippa och träna sen vettefan vad jag ska göra. Får la se =) Känns som jag kommer få mycket nytta gjort idag, tänk om man kunde vara aktiv varje dag? Hade ju varit något..





Tänk att ligga och chilla där nu, hade ju suttit fint =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0