Alla hästar är inte hemma

Hur kul var det att jag skulle vara ledig idag? Precis innan jag skulle gå hemifrån får jag ett sms från min chef "Vill du vara ledig imorgon?" Självklart svarade jag jaaaa. Väl framme på jobbet går jag in o hälsar på mina chefer som sitter på kontoret hälsningen man får är "Vad gör du här? Fick du inte mitt sms?" Alltså hade min förvirrade gravida chef skrivit fel det hon menade var, Vill du vara ledig idag? Så jag jobbade ändå så fick en annan vara ledig, det gick ändå snabbt och gick en halv timme tidigare eftersom det var dead. Men fick man vara ledig imorgon då som man hoppades på? Nej det fick man inte. Kul? Nej inte speciellt...

Kan tala om för er att Emma herself är psykiskt sjuk i huvudet. Bara för att jag vet att Slash är i Stockholm så har jag helt serri gått om kring och tänk på han heeela dagen. Tänk om han skulle komma till mitt jobb? Tänk om han skulle sitta på tunnelbanan? Tänk om han skulle stå utanför min port? Tänk om han skulle komma och köpa mat i driven? Tänk om han skulle vara i stan?
Jag bara undrar, hur sjuk är jag inte?? Det är INTE normalt att tänka så. Jag hade en diskution om det här idag på jobbet
Jag: Tänk om han skulle komma och beställa mat i driven? (Skit glad)
Johannes: (Skrattade och gick därifrån)
Kan då tala om att jag var HELT seriös med det jag sa....


Nu ska psykot Emma käka mat


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha vad du är söt, vad glad ja hade blivit om han hade kommit och hälsat på dig på jobbet gumman :D

2010-11-05 @ 15:58:17
URL: http://www.sandraallard.blogg.
Postat av: Emma

Jaaaaa!! Men det skulle ju aldrig hända =(

2010-11-05 @ 17:09:53
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0