<3

Jag är verkligen glad över att jag träffat dig. Du får mig verkligen att känna mig uppskattad med din kärlek. Du får mig att känna mig viktig. Du får mig att le när jag vaknar istället för att ha ångest. Du gör så att jag slipper tänka lika mycket. Sedan jag träffade dig har jag inte varit lika orolig och tänkt lika mycket som jag brukar göra. Du får mig att slappna av istället och känna mig stolt över mig själv. Jag känner så starkt för dig, jag vet att även om det tar slut mellan oss så kommer jag inte släppa dig ur mina tankar. Jag är tacksam för att jag fått lära känna dig. Du är verkligen en sådan bra människa, och det ska du aldrig glömma! Du vill alla väl men du glömmer dig själv. Jag vill mer än allt att du ska må bra i dig själv och jag kommer göra allt jag kan för att få dig må bättre, för du förtjänar det bästa. Du får mig att känna mig hel. Så länge jag har dig så vet jag att jag kan klara det mesta med dig vid min sida för jag vet att du alltid finns där för mig. Så som jag hoppas att du vet att jag alltid finns vid din sida. Mina känslor för dig går inte att beskriva. Du betyder verkligen enormt!




jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu


Kommentarer
Postat av: KUNGEN

<3

2010-11-30 @ 19:51:26
Postat av: Sandra

<3<3<3



:D:D

2010-12-04 @ 23:36:15
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0