100131

Shiit vad jag har sovit inatt.. Åkte aldrig till Zeki, kände mig så irriterad så jag struntade i det. Somnade redan vid kvart i elva och vaknade idag halv tolv. När jag vaknade hade jag fått ett sms från min biträdandechef om jag kunde jobba 12-16. Och ja det kunde jag så jag gjorde mig iordning på tjugo min, när jag är redo att åka så ringer Philippa och säger att jag inte behöver komma. KUL! Först ringde dem igår och sa att jag kunde vara ledig idag sen idag så kan jag tydligen till jobbet, sen när jag är klar och ska dra, nej då ska vi stanna hemma!

Så nu sitter jag här färdig fixad och funderar på vad jag ska göra. Skulle behövt tvätta idag men nej vi har inget tvättmedel och jag pallar inte gå att köpa något när pappa och Vivi ändå ska dra och storhandla idag.. Så får tvätta imorgon, ska väl chilla hemma tills Alexandra är på söder igen. Ska väl ses på en fika eller nått sen ska jag till farsta till min morbror, kusin och hans fru. Käka middag och mysa, ska låna en resväska av dem också. Om inte Vivi hade påmint mig idag om resväska hade jag total glömt bort det så hade jag stått där imorgon när jag ska packa och inte haft en resväska, det hade varit skoj!!

Aja bara för att jag inte har något att göra så ska jag sätta mig och skriva en lista på allt jag behöver ha med mig till Egypten! Asså fatta att det bara är 2 dagar kvar, hur stört är inte det? Tiden har gått såååå snabbt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0