100131

Det har faktiskt varit en riktigt mysig söndag. Träffade upp Alexandra, vi tog en snabb fika på dacapo vid medis efter det begav jag mig mot farsta. Åt en super god middag med min kusin och Lotta (min morbrors fru). Min morbror var inte hemma men det var mysigt, lite tjejkväll hihi.. Vid åtta tog jag bussen därifrån var hemma vid nio, satt och snackade med Vivi i en timme och nu har jag precis duschat. En riktigt skön söndag och den ska avslutas hemma hos Zeki, ännu mysigare! Vi ska kolla film tror jag, det är ju sista kvällen vi kan ses innan jag drar..

Imorgon är jag heeelt fullbokad. Ska först vakna hos Zeki, sen hem tvätta, sen till stan möta upp Ph och växla pengar sen hem igen packa sen till söder ta en fika med Alexandra sen hem till Philippa och sova. Om vi ens kommer kunna somna, kommer vara som ett barn på julaftonsmorgon =) hehe... jag är SÅÅÅ taggad!!! inte många timmar kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0