100130

Ledsen för en dålig uppdatering idag men det är ju nog grovt fel på blogg.se, har försökt logga in några gånger men det gick ju inte speciellt bra. Idag har jag bara legat hemma och kollat på satc, har varit väldigt skönt för jag har varit helt död... Ska nog hoppa in i en dusch snart, ska sova hos Zeki inatt..

Gårdagen var nice. Jag var gaaalet taggad men det verkade inte som att alla var lika taggade. Jag blev ju dock en aning packad men det tror jag att vi alla blev haha.. Kan tilläga att jag inte kommer sätta min fot på nype igen, tråkigt nog, det är nice mysig men folket(?).. Baaaara svenne boys. Not mah style ;)

Hoppas ni alla har en härlig lördagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0