100128

Äntligen hemma igen. Har tagit en tripp på stan med Alexandra, råkade shoppa lite. Not good men vad ska man göra.. Köpte två par strumpbyxor ett par lila och ett par blåa, en blå "kofta" från h&m, ett vanligt vit pösigt linne och en ljusblå jeans skjorta från gina. Sen köpte jag lite smycken från glitter och h&m. Nu är jag redo för morgondagens utgång haha.. Innan vi drog till stan följde jag ju med Alexandra som skulle pierca näsan. Det var ju en upplevelse vill jag lova hahah. Hon skrek som en stuken gris. Men hon passade bra i det!


Är gryyymt trött. Skulle ju åka hem till Philippa och kolla film men känns jävligt långt till Sollentuna så får se om jag orkar. Vill helst bara lägga mig i ett bad (utan att försöka somna) sen lägga mig nerbäddad i sängen och kolla på satc! Skönt det skulle vara.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0