100127

Och så var man hemma igen. Träffade upp Alexandra på söder vi drog hem till hennes faster och käkade mat efter de drog vi till Papagrappas för Alexandra var ju grymt taggad på ett glas vin och efter de drog vi över gatan och tog en chailatte på fåtöljen.

Har inte mycket mera att tilläga, ska upp halv åtta imorgon till jobbet. Ska bli sköönt att jobba, jag blir så fruktansvärt rastlös när det inte finns något att göra om dagarna. Efter jobbet imorgon ska jag följa med Alexandra, hon ska göra hål i näsan och sen funderar jag på att ta en tripp till stan. Jag har lovat mig själv att inte köpa kläder denna månad, men kan man motstå?? Tveksamt...

Nu ska jag följa med pappa ner till källaren, försöka raffsa fram en resväska sen ska jag käka något. Är hungrig igen, seriöst något fel på mig jag äter heeeela tiden. Tror det är dags för lingonveckan snart, suck... Aja ska försöka sova ganska snart iallafall så jag orkar upp imorgon. Detta blir nog mitt sista inlägg för idag, sov sött allesammans =) pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0