100126

Kom precis hem från Zeki. Vi chillade bara hos honom kollade på film Bankjob tror jag den hette. Ganska bra film efter det däckade vi båda hårt. Var grymt trött höll på att somna under filmen. Idag vaknade vi vid halv två, chillade lite hos honom sen drog vi till rådhuset polishus hämtade ut mitt pass efter de tog vi en fika sen skjutsade han hem mig och här är jag nu haha..

 

Jag var ju skit irriterad för att jag inte hade fått in min lön på konton men idag kollade jag mitt konto och min lön hade kommit in så nu har man 15000 på kontot =) Woooho! Det är skit bra för jag ska ge pappa 5000 (för han la ut pengar till egypten resan), 4000 ska jag ha till fickpengar efter de har jag 6000 kvar då tänker jag lägga undan 4000 till thailand och sen har jag 2000 kvar när jag kommer hem från egypten!! Och det bästa är att fem dagar efter att vi kommer hem så får vi lön igen. I'm a rich bitch ;) i 10 min till för sen ska jag överföra 5000 till pappa och 4000 till sparkontot haha..

 

Idag har jag inga planer, är taggad för o göra något. Vill inte bara ligga hemma. Funderar på att kanske färga utväxten, får se hur det blir med de.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0