100127

Vaknade precis och sjääälvklart springer jag till data dirr för att skriva i min SÅ populära blogg.. *not* =)


Nej men tänkte skriva ett litet inlägg nu innan jag ska storstäda hela lägenheten. Det ser förjäävligt ut i hela lägenheten så jag och pappa planerade att om han och Vivi åker och storhandlar (mat) så städar jag. Jag vet att alla säkert tycker jag är störd som valde att städa hela lägenheten själv men vi har inte ens så stor lägenhet och den är väldigt lättstädad. Plus att jag hatar att gå i mataffärer med min pappa för det tar huuuundra år. Han ska läsa på exakt alla skyltar som finns. Om jag städar så sätter jag bara på musik på högsta volym (GnR självklart) sen städar jag utan att någon stör mig så då går de snabbt!

 

Skriver mer senare för nu blir det stääääda! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0