100125

Vaknade för ungefär en timme sedan, har kikat runt lite på fb sedan dess. Just nu tänkte jag köra en storstädning i mitt rum, det behövs verkligen! Mitt rum är katastrof. Efter de tänkte jag ta ett låååååååångt bad och senare ska jag eventuellt träffa Mohamed från jobbet. Ännu en ny (hahah ni förstår vad jag menar).


Blir så jävla irriterad på min förra chef på Subway, vi skulle ju fått lön idag men tror ni jag har fått min? NEJ! Ska ringa och skälla ut henne när jag städat mitt rum. Hon gör bara det här för att jävlas för att jag slutade jobba där. Jag looooovar. Det låter stört och det är stört men ni känner inte denna människa! Hon är fan kapabel till det mesta..

 

Nu blire rumsstädning! Skooooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0