100125

Tittade på guldbagge galen med pappa. Dem visade Joel Kinnaman i bild hela tiden. Alltså han är SÅÅ snygg!! Vill bara ha han.

 

Jag är så hiiiimla taggad om snart en vecka så drar vi. Ska bli så nice. Vill bara att det ska bli torsdag för då kommer jag jobba torsdag, fredag, lördag och söndag sen på måndag måste jag tvätta, packa, växla pengar osv sen är det TIIISDAG!! wohoo..

 

Jag och Philippa kollade upp bartenderkurser idag och vi har bestämt att vi ska dra till thailand nästa vinter typ i november. Vara där en månad på bartenderkurs, det kostar 14900 inklusive boende. Så jäävla värt det. Vi funderar även på att hyra en lägenhet när kursen är slut och stanna där en månad extra, jobba lite och så. Skulle vara så nice om det blev av!! Måste bara spara gaaalet med pengar. Funderar på att eventuellt ta ett lån eftersom jag behöver 15000 för kursen, sen flygbiljett plus pengar för att leva där. SÅ taggad!! Det SKA bli av. Jag skiiiita iii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0