100124

Vilken helvetes dag. Först försov jag mig imorse skulle ta elva bussen men jag vaknade kvart över elva. Fick springa upp göra mig iordning fett snabbt för att ta bussen halv, ringde jobbet och sa att jag blev sen. Kom bara tio minuter försent som tur var! När jag kommer till jobbet så har lunch ruschen redan börjat och det är FÖR mycket folk. Kön hade inget stopp och jag fick ta kassa 5 vilket innebär att jag ska ta hand om kassa och express (där du köper din mat på en automat och sedan hämtar den i kassa 5). Jag hade PANIK! Jag stod och hjälpte folk i kassan samtidigt som jag ser på skärmen till expressen att det är typ 10 beställningar som väntar på att bli packade och dem var inte korta kan jag säga er. Inte nog med att jag hade panik med att hinna med allt nej köket var fett sega på att göra klart hamburgarna så kunderna fick vänta fett. Och som om inte det vore nog så var det så fucking svettigt på jobbet att det var andningsproblem. Asså svetten rann typ längst ryggen, helt instängt ingen luft någonstans. Man ville typ svimma.. Det var folk och nu menar jag mycket folk från att jag kom tills att jag gick vid halv sex.

Jag var så död när jag kom hem att jag däckade direkt och vaknade vid kvart i elva. Kommer aldrig kunna somna inatt men det är ett annat problem. Är iallafall ledig nu måndag, tisdag och onsdag. Ska sooooooova så hårt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0