100123

Gårdagen var faktiskt väldigt lyckad. Jag blev dock lite fööör full där ett tag haha. Vi började på nivå jag, Philippa, Alexandra, Paula och Aida. Efter en stund kom även Lana och hennes kompisar dit, vi chillade på nivå tills klockan blev tio då vi drog till Mango. När vi kom dit var det gaaalet dött men efter ett tag var det fett med folk och musiken var sjukt nice. Riktig skaka götten musik, haha.. Vi drog ändå ganska tidigt, vid två. Skulle ju jobba idag så pallade inte vara död på jobbet idag, men det var jag ändå fan!

Idag har jag bara jobbat 12-17. Det var sjukt mycket att göra, helgernas luncher är sååå mycket värre en vardagarnas. Helgernas luncher tar aldrig slut!! Aja nu är jag hemma här med Philippa, vi sitter och funderar på vad vi ska göra. Är extremt trött så egentligen vill jag bara lägga mig och sova här och nu men vill ändå göra något, det är ju fan lördag. Men ingen utgång ikväll inte. Jag jobbar imorgon plus att jag är broke as a motherfucker! KySs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0