100122

Ledsen om jag inte skrev något igår men var inte hemma på hela dagen. Var först med Zeki och fixade mitt pass mötte sedan upp Joanna vi drog och fikade efter en stund kom även Alexandra. Efter det gick jag och besökte mamma vilket jag hade lovat morfar, fick 500 kr av henne så det var ju rätt värt det ändå eftersom jag är "broke as a motherfucker" (haha alexandra fattar vad jag menar). Mötte upp Chanette och Markus vi drog till fåtöljen käkade och sen drog vi alla hem till Markus och sov där, eller Nettan drog hem och Philippa kom dit istället. Kollade på Hip Hip Hora, en så jävla skön film! HAHHAH

Idag har jag bara jobbat, körde 11-14 så det var lugnt. Kom hem för en stund sedan, har varit och hämtat ut min plattång också. Fick ju lämna in den på lagning igår eftersom den GICK SÖNDER!!! Alltså jag tror ingen förstår min panik. Jag ville seriöst talat DÖ! Alla som sett mig i oplattat hår förstår nu hur jag menar.. Men nu är min baby tillbaka i livet så nu är jag lycklig igen =) Fan den om den lämnar mig igen! haha så seriöst.

Ikväll blir det utgång med Alexandra och några från hennes klass sen Philippa. Vi ska till något nytt ställe vid hötorget, Dembow tror jag det hette. Hoppas det är nice!! Ska vila en timme nu så jag pallar med kvällen, har sovit typ fyra timmar inatt. Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0