100120

Jag är så ledsen för en dålig uppdatering men har inte varit hemma sedan i måndags morse...

Måndag: Jag jobbade fyra timmar, mötte sedan upp Philippa drog till stan och kollade resor vid fyra drog hon för hon skulle jobba och jag åkte och mötte upp Joanna. Vi köpte godis och åkte hem till henne pappi i Hjulsta. Käkade galet god mat och bara chillade, kollade på New moon..

Tisdag: Gick typ nio skulle följa med Joanna som skulle till naprapaten. Vi var där vid elva till tolv. Hennes naprapat knäckte ut heeela min rygg. Den var så jädrans skönt!! Efter de åkte vi hem till Joannas mamma, köpte med oss nybakat bröd och gjorde goda mackor med te. Jag var så grymt trött så jag däckade framför tvn. Vaknade av att jag fick ett sms av min biträdande chef som undrade om jag kunde jobba 15.30 till 23.00. Vilket jag kunde man smart som jag är så somnade jag om och vaknade igen tio i tre men en grov panik av att jag skulle vara på jobbet inom 40 min!!!!! Jag ringde Camilla och sa att jag skulle bli en kvart sen så jag hann men jag fick stressa skiten ur mig. Jobbet gick bra och blev ännu lyckligare när klockan var åtta och passchefen sa att jag kunde gå på rökrast och jag frågade om jag inte kunde få gå på min matrast istället (eftersom man får en matrast om man jobbar mer än 7 timmar, vilket jag gjorde) då säger han att jag jobbar till nio istället för elva. En lycka spred sig i min kropp för jag hade verkligen inte lust med att sluta elva, hade en fruktansvärd huvudvärk. Efter jobbet gick jag springa som en skollad råtta till pendeltåget, jag skulle aldrig hunnit men jag bad en bön till gud att tåget skulle varit försenat vilket det var så jag hann PRECIS. Får tacka gud för den. När jag väl kommer fram till sollentuna och tar bussen så halvvägs så stannar bussen för han har kört fast.. Mega skoj, så jag fick gå från stationen innan Edsbergs centrum hem till Philippa. Så jävla skoj.. Ba älskade mitt liv dära. När jag väl kom hem till Philippa så käkade vi lite och kollade på film med hennes pappa. Jag somnade runt tre för jag hade sådan jävla huvudvärk.. Nog om den tråkiga dagen

Idag vaknade vi halv tidigt käkade frukost med hennes pappa sen gjorde vi oss iordning. Philippa skulle till jobbet så jag åkte hem och här är jag nu.. Funderar på att sova någon timme, är grymt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0