100120

Vaknade då för ungefär en timme sen, KUL. Somnade vid tre och ställde klockan på fyra för att inte sova för länge men tror ni jag vakna, nix pix. Så jag vaknade vid sju istället. Deppigt eller vad??? Skulle ju fika med Jussan idag men ser ut som att det inte blir så för jag är alldeles för seg för att hoppa in i duschen och fixa mig. Funderar på att åka till gröndal och hyra en film men känns alldeles för omständigt att göra det själv.. Får fråga om någon vill hänga på!!




Här är mitt och Philippas hotell i Egypten =) Vill åka nu nu nuuuu!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra Gebrail

hey hey hey, vilket fint hotell! ta vara på den varma veckan ni har där. haha för här lär det inte vara så skoj med vädret :D

2010-01-22 @ 10:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0