100118

Nu är jag hemma.. Jobbet gick bra idag var ganska mycket att göra men fick gå en halv timme tidigare men det spelade ju inte direkt någon roll eftersom jag fick sitta och vänta på bussen i liljeholmen i en halv timme eftersom jag missade bussen med EN minut (me lööööve). Så kom hem för ungefär tjugo min sen ändå..

Gårdagen var faktiskt hel nice. Vi drog hem till Joanna som hade lagat galet god middag. Burritos med sallad och massa goda röror. Mums. Efter de lyssnade vi på musik, snackade och drack lite vin... Det var inprincip vad vi gjorde hela kvällen men det var faktiskt riktigt nice. Bara ta det lugnt med två bra människor!!

Imorgon jobbar jag klockan tio, så borde nog lägga mig snart, efter de (slutar två) ska jag möta upp Philippa vi ska dra till stan och kolla resor =)=) Sen ska jag träffa upp Joanna vi ska åka hem till henne, laga mat och kolla film. Sover nog kvar där då också, sååå jobbigt att åka hem från Hjulsta hehe...

Nu ska jag ta bort sminket och lägga mig i sängen. Hoppas på en bättre uppdatering imorgon! Sov gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0