100116

Sorry om jag inte skrivit på hela dagen men vaknade vid halv tre och Ph o jag har suttit och kollat resor sedan dess. Vi har spikat att vi ska ta en sista minuten i slutet av januari efter att jag fått min lön så drar vi!! Ska bli så skönt och denna gång är det inte bara massa snack, fan vi SKA iväg!! Vi funderar på typ Egypten eller Marocko. Finns fett billiga resor dit nu och ingen av oss har varit där... Vill bara ha min lön nu så vi kan boka! =) nog om de..


Filmen igår.... Vart ska jag börja? Kan ju börja med att säga att jag är så deeply in love i Joel Kinnaman!! <3<3 Asså älskling, på riktigt!! Han är så snygg så jag dör.. Men filmen var iallafall grym! Boken är självklart bättre men det visste jag redan innan att den skulle vara. Man jämför liksom, det var massa som var viktigt i boken som dem inte hade med i filmen. Men den var grymt bra ändå och jag tror att den blir ännu bättre om man inte läst boken, då man inte har något att jämföra med! Säger bara två saker, se den!!!


Efter bion drog jag och Philippa till nivå och drack lite, vi var inte på humör någon utav oss att dra hem. När de stängde drog vi hem till Tim som fyllde 20, vi tänkte inte dra dit från början eftersom två VÄLDIGT mogna killar var där och ville inte ha oss där. Så mobbat att jag spyr. Men vi sket i dem och gick dit ändå, det var trevligt!! Men *** och **** kan ju ta sig hårt =) Jag och Philippa somnade typ sex imorse så kanske inte så konstigt att vi sov till halv tre hehe..

Nu måååste jag göra mig iordning, ska hem till Joanna i ghettot ikväll. Jag och Alexandra ska dit, hon ska bjuda på middag sen ska vi dricka lite. Det blir säkert super mys. Jobbar imorgon så sover nog kvar hos Joanna för vill helst inte åka hem från Hjulsta mitt i natten haha.. Nu blire dusch!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0