100114

Hej bloggen! =)

Jag är ledsen för en dålig uppdatering under dagen men hann inte skriva något tidigare innan jag var tvungen och dra. Jag vaknade vid halv tolv, gjorde mig iordning sen åkte jag till liljeholmen mötte upp Alexandra snabbt sen åkte jag till stan mötte upp Ahmet. Han skulle kolla lite i affärer så jag hängde på honom. Har varit i stan hela dagen kom precis hem. Är sjukt trött märkte jag nu.. Men tänker Inte under några omständigheter ligga hemma ikväll också, haha. Ska nog tvinga med mig någon på en fika hihi!


Det står överallt om premiären av Snabba Cash imorgon. Jag tror ingen anar hur jääävla taggad jag är.. Can't wait!! Men nu är det bara några timmar kvar tills jag sitter där i biosalongen och tittar på min älsklings bok och min älskling Joel =)=)=) hihi..

Nu ska jag kolla ansiktsboken. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0