100113

Ledsen för en halv dålig uppdatering idag. La mig i sängen för o komma SGD men jag somnade ju, såklart. Vaknade för en halv timme sen sitter här och äter start med mjölk. Väntar på att maten ska bli färdig. Har varit hemma hela dagen idag.. Funderar på att inte röra mig en millimeter utanför dörren idag. Bara ligga hemma och kolla film typ. Myspys. Eller kanske rör mig några millimeter ner till affären och köper något gott =) Det måste man ju bara ha när man ska ha en helkväll hemma med film.

Jag är så jävla taggad inför fredag. Då ska jag och Philippa gå på Snabba Cash premiären. Jag har väntat i snart två år på att det ska göra film av den och nu äntligen är det dags. Läste recensionen idag i tidningen, den har fått fyra plus!! Så jädra taggad alltså. Och att Joel Kinnaman, min älskling, spelar JW gör bara saken ännu bättre. Är helt förälskad i honom =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0