100112

Tjo bloggen.. Satt inne på lite olika bloggar och tänkte, varför inte börja skriva i min egen? Visste blir alla lyckliga nu. Jag vet..

Så vad har hänt?! Jag har börjat på mitt nya jobb. Max i Solna, det är hundra gånger najsare än subway (sorry anta och karolina hihi). På Max är det hundra gånger mer grejer att göra och man blir inte uttråkad direkt som man blev på subway. Folket på Max är också super! Så jag storm trivs =)

Sen har jag ju fyllt år också. Varför har ingen sagt grattis? Nu blir jag besviken :'(.. Nä driver. Men nu är man iallafall 19. Värsta åldern, haha. Jag fyllde år förra onsdagen men vi var ute på tisdagen. Det var jag, Alexandra, Joanna, Philippa, Olivia, Hedda, Markus och Andreas. Vi drog till The Bridge först men vid halv ett drog vi därifrån (dock inte Alexandra för hon drog hem vid tolv). Vi drog till någon fest i Hornstull, det var ganska nice där men jag och Philippa tog en taxi hem vid halv fyra eftersom vi båda skulle upp till jobbet dagen efter. Hur bra tror ni inte vi mådde då? Har aldrig mått bättre om jag säger så...

Har jobbat idag också slutade tio så kom hem för en halv timme sen ungefär.. Ska nog försöka sova snart. Är ledig fram till fredag, om dem inte ringer in mig. Nu har jag inge mera o skriva.. Så vi höres senare. Piz out!


Här kommer lite coola pics från min födelsedag.



Jag, Philippa och Andreas


Heddis och jag


CooOoL brud


Jag och Markus


Jag och Hedda


Jag, Alexandra, Olivia och Joanna


Schnygga jag, Markus och Ph


Jag och Joanna


SNYGG EMMA, Markus och Hedda


Tha old gang. Jag, Andreas, Markus och Alexandra


Timpa, jag och Markus


Philippa och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0