100224

Nu tror ni säkert att jag begått självmord när man tänker på vad jag skrev i mitt sista inlägg men det har jag icke gjort. Jag lever och "mår bra" ;-).

Hemskt ledsen för en dålig uppdatering men har knappat varit hemma sedan jag skrev sista inlägget. Har sovit hemma hos Zeki förutom i söndag till måndag då jag sov med Ph. Men livet är boring och det händer inte ett skit. Det här vädret, när faaan ska det försvinna? Fett deprimerande. Aja man får väl göra det bästa utav situationen! Imorgon ska jag ha en mysig dag med Philippa. Jag slutar halv två då ska hon möta mig och så ska vi tillsammans dra till kungsan och åka skridskor för att sedan ta en fika och lite shopping. Skoj med skridskor, var sjukt länge sen =)
Har tyvärr inte tid att skriva så mycket nu, Zeki ska hämta mig nu så måste slänga på mig skorna!!

Btw, jag tatuerade foten i fredags!!! Slash autograf på foten, vet ni hur Snyyyggt det blev!! Men Fan vad ont det gjort... Lägger upp bild sen =) Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Fett tråkig blogg, bara text,text och ännu mer text! kan man få se bilder istället eller varför inte videoinlägg! Ja orkar inte läsa böcker, please!

2010-02-25 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0